Известие

Collapse
No announcement yet.

Спринт - Смесва масло/вода

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спринт - Смесва масло/вода

    Здравейте, колеги.
    Отдавна се каня да се присъединя във вашата секта, но ето че нещата са на път да се случат. Тези дни, най-вероятно ще съм новоизлюпен собственик на едно спринтче 1.5 боксер, но от "душманлъка", на собсвениците му, нещо е изкипял и е смесил водичка с масло. Не ме притеснява особено, защото някак си имам натрупан стаж, с тея неща от предишни марки. Въпроса ми обаче е, как вървят цените на частите - гарнитури, семерини, лагери, сегменти (ангренаж и ролки). Искам да разбера ориентировъчно как са цените, за да си направя елементарна сметка, тъй като през деня съм на работа и няма как да тръгна да обикалям магазините,за да проверя информацията от първа ръка.

    Благодаря предварително.

    Поздрави

  • #2
    Добре дошъл колега

    Ето малко цифри от мен
    -115 сегменти
    -199 всички гарнитури
    -42 основни лагери
    -80 биелни лагери

    Ролките и ремъците при 8 клапановите излизат по-евтино, при мен стъпаха на близо 200 лева. Ако има друго - питай
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

    Comment


    • #3
      Крис, за бой си!
      От къде тия цени, бе!
      Сет гарнитури са до 120 лева!
      Сегменти 60-80!
      Биелните, както и основните лагери са между 30-35 лева.
      Друго не му и трябва!
      В сета са и всички семеринги и каквото се сетиш от дребосъка.
      Ролките са между 6-8 лева.
      Ремъците 14-17 лева.Само за 16В са по-скъпи!
      Баси и цените!
      Търси някой гараж във Варна, да откриваме магазин!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        На теб ти е смешно, ама отиди купи части и после от сервиза да кажат ... о мо, ти си зел ментета ква гаранция търсиш Реалните цени са малко под тези които изброих, но да е готов за всичко.
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • #5
          Сегааа, най-важното е, че за Спринта с 1.5 мотор има някои особености.
          1. Много е важно в магазине да настояваш за ремъци с 98 , а не със 100 зъба. Стария боксер, който е с регулируеми клапани е с по-къси ремъци.
          2. Сегментите на стария боксер са по- дебели от на новите. Масления сегмент е дебел 4.5 мм, а на новия мотор е 3.5. мм. Та тия старите сегменти се намират малко по-трудно. Иначе са същите като на старите 2.0 мотори на Алфа да речем при 75, Жулиета и др.

          Иначе цените са такива, каквито ги каза mordohy, като има опция за по-скъпи лагери за ролките. 25-6 лв. и лагера на SKF а ментетата Корам или Бреда са по 8 лв.
          Изрично подчертавам, че цените са само за лагера (ролката) защото се избива от чугунената стойка и се сменя. В магазините гледат да пробутат лагера със стойката, но така излиза 3-4 пъти по-скъпо.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment

          Working...
          X